Hemma

Kom just hem från mamma och pappa :) Vovven var så söt och otroligt busig, men det är ju alltid valpar. Hon var även väldigt snäll och försiktig när de gällde att träffa de andra hundarna. Var riktigt chockad över Mayas reaktion när hon träffade Rind, hon ville börja busa med henne direkt :) Tidigare när hon träffat valpar har hon tyckt att dem varit för busig och hård, så hon har inte velat hälsa på dem.

Som sagt kom jag just hem och la lite nya mattor i lägenheten som jag plockade med från Antmansvägen och kom på hur bra jag egentligen triv här. Gillar verkligen det här stället, så jag ångrar mig och vill inte alls flytta till något större. Inte för tillfället iaf :)
Är riktigt trött just nu, så tänke lägga mig i sängen och kolla på lite tv innan jag somnar och hoppas J hinner komma innan jag somnat. Blir så jobbigt annars att bli väckt när han kommer...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0