Idag börjar det....

Nu har jag bestämt mig för att börja mitt nya liv som kommer vara så mycket nyttigare där även träning ingår. Märker på långa vägar att min kropp inte mår bra av dålig mat och ingen träning. Blir så lat och orkar inte göra något,märker även att humöret blir sämre.
Så nu blir det föränding, börjar med att införa lite träning varje vecka räcker om jag tränar 3-4 gånger i veckan då är jag nöjd :) Och sen om jag bara äter skräpmat en gång i veckan max och det blir mer hemma gjord mat. För det är faktiskt godare och så mycket nyttigare!
Så idag blir det en löprunda även fast det regnar och sen lite styrke övingar hemma. Känner mig taggad!!! :D

Annars då, livet rullar på och skolan är över. Studenten och balen går inte att förklara med ord, kommer aldrig gömma de två dagrana. Så otroligt mycket känslor, tänker bara tillbaka på de dagarna och ler :)

Är ledig två dagar nu och sen kör vi 9 dagar i sträck och sen ledig en dag igen, nu kör arbetslivet igång och verkligheten börjar. Men jag är mer än nöjd, då jag trivs så bra och alltid har kul på jobbet.

Ser bara hur regnet öser ner, men jag tänker ändå fara ut och spinga för det är just de jag är så taggad på att göra. Har bara lust att byta kläder dirket och fara, men måste vila lite för har just ätit en god sallad.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0