Klara det

Yeey, jag och hundarna sprang hela 4,5 km. Snacka om nöjd jag är och hundarna med, alla tre hundar fick följa med så nu ligger dem och sover gott.
Kan säga att det inte är lätt att springa med 3 hundar men det gick och måste man rast alla så är det lika bra att ta dem samtidigt.

Känner mig ruskigt slut i benen nu, orkar knappt gå. Nu vill jag bara lägga mig i soffan och kolla på någon bra serie och det ska jag också göra. Har fått order från min chef att jag bara ska vila upp mig de två dagarna jag är ledig så jag orkar jobba sten hårt sen.

Men innan jag intar soffläge ska jag laga ihop en jättegod paj, nu när jag ändå har tillgång till ugn. Bor hos min mor och far för tillfället då de har åkt iväg ner till stockholm för att hämta hem en valp och hälsa på släktingar. Så på fredag så flyttar jag nog hem till lägenheten igen, ska bli så skönt att sova i sin egen säng.
Och efter helgen så blir det nog en tripp till ikea för att köpa en soffa :) 


Kommentarer
Postat av: Lisa

Åh Fanny! Shit vad mysigt du verkar ha det jämt! :D

2012-06-19 @ 23:24:19
URL: http://lisakark.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0