Onsdag

Gjorde mig precis lasagne och det blev gott, jag kan laga mat :) Ska ta mig en till portion snart och sen blir det att plocka ihop de mesta av min och älsklings grejer. Måste vara och föra de mesta till lägenheten och göra i ordning där lite så jag inte behöver göra det imorgon på kvällen när vi flyttar tillbaka. Mamma och pappa bestämde sig för att komma hem redan imorgon vilket är skönt och ska bli så kul att se hunden. Dock kommer jag sakna att ha ett stort kök när jag är hemma i lägenheten... Jag vill ha ett större boende med ett rymligt kök :)
Har väl inte så mycket mer att säga just nu än att jag måste äta upp min mat och packa ihop sakerna och göra lite annat innan jobbet.
Har varit och tränat redan två gånger den här veckan, så idag är det vilodag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0